Алгоритм діяльності з матеріалами заняття 8
1. Опануй матеріал модулю «Урок»: прочитай теоретичний матеріал про стан хімічної рівноваги і фактори, що здатні зміщувати хімічну рівновагу, визнач ключові слова, за допомогою яких склади опорний конспект і виконай тестові завдання для закріплення знань. За правильне виконання усіх завдань ти отримаєш 10 балів. Максимальна кількість спроб 3.
2. Зроби фізкультхвилинку.
3. З метою закріплення і поглиблення знань переглянь презентацію «Хімічна рівновага» і в зошиті виконай завдання, що надані в презентації.
4. Переглянь презентацію "Зміщення хімічної рівноваги". Дайте відповіді на тестові завдання презентації.
5. Переглянь відеодослід "Вплив зміни концентрації речовин на стан хімічної рівноваги реакції ферум(ІІІ) хлориду і калій роданіду". Виконайте завдання запропоноване до цього досліду і відправ його вчителю у вигляді тексту онлайн.
6. Ознайомся з прикладами розв’язання завдань.
7. Сформулюй питання, на які ти хочеш отримати відповіді, щоб успішно впоратися з практичним завданням. Розмісти свої питання на форумі.
8. Якщо у тебе немає питань, звернись до форуму і спробуй відповісти на розміщені там питання. За правильні відповіді ти отримаєш додаткові бали.
9. Розв’яжи практичні завдання для самостійного виконання і відправ відповіді вчителю у вигляді тексту онлайн або завантаженого файлу (максимальний розмір файлу 5 Мб).
8. Візьми участь у онлайн конференції, до якої підготуй питання для обговорення.
9. Виконай тест самоконтролю. Максимальна оцінка за тест 12 балів. У тебе є 3 спроби. Остаточна оцінка визначається як середнє значення оцінок за 3 спроби.