Тема. Мета. Очікувані результати. Практична значущість матеріалу заняття

ТЕМА: Підсумкове заняття.

 

МЕТА ЗАНЯТТЯ:

навчальна: повторити, систематизувати й узагальнити знання та вміння щодо поняття квадратного рівняння та його коренів, формул розв’язування квадратного рівняння, змісту та способів застосування теореми Вієта й оберненої до неї теореми; 

розвивальна: розвивати пам’ять, увагу, логічне мислення, обчислювальні навички;

виховна: виховувати працьовитість, уважність, старанність, самостійність, наполегливість, математичну культуру; прищеплювати любов до математики.

 

ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ:

·        знати означення квадратного рівняння, зведеного квадратного рівняння;

·        розпізнавати квадратні рівняння серед інших рівнянь;

·        визначати коефіцієнти в квадратному рівнянні;

·        складати квадратне рівняння за відомими коефіцієнтами;

·        зводити рівняння до вигляду ах2 + bх + с = 0;

·        знати означення неповних квадратних рівнянь;

·        розпізнавати неповні квадратні рівняння серед інших рівнянь;

·        уміти розвязувати неповні квадратні рівняння;

·        уміти розвязувати неповні квадратні рівняння та рівняння, які зводяться до неповних квадратних рівнянь;

·        уміти виділяти квадрат двочлена ;

·        знати формули дискримінанта та коренів квадратного рівняння;

·        уміти розвязувати повні квадратні рівняння;

·        застосовувати формули при розвязуванні вправ;

·        уміти розвязувати повні квадратні рівняння та рівняння, які зводяться до повних квадратних рівнянь;

·        уміти знаходити суму та добуток коренів зведеного квадратного рівняння;

·        визначати знаки коренів;

·        знати теореми Вієта;

·        знаходити корені квадратного рівняння, користуючись теоремами Вієта;

·        складати рівняння за його коренями;

·        розв’язувати рівняння різного рівня складності.

 

 Практична значущість матеріалу заняття: матеріал може бути використаний учнями 8-х, 9-х, 11-х класів при підготовці до складання ДПА та ЗНО,  учителями математики при підготовці до уроків, студентами педагогічних навчальних закладів.


                                                                               


                                           Працювати варто заради моментів, коли ти вигукуєш:

                                                                   «Ось воно! Еврика!» Саме вони приносять найбільшу віддачу       

                                                                                                                                                                                         Мар’ям Мірзахані


Last modified: Thursday, 24 September 2020, 6:16 PM