Опції зарахування

Подорож вулицями казкового міста Іменник (Соколова І.А., ХЛ № 149)

Подорож вулицями казкового міста Іменник (Соколова І.А., ХЛ № 149)

Курс "Подорож вулицями казкового міста Іменник" розроблений для учнів 2 класу відповідно до типової освітньої програми, розробленої під керівництвом Савченко О. Я.

Мета курсу: допомогти учням зрозуміти сутність іменників як частини мови та їхню роль у мовленні, вивчити різні типи іменників (іменники-істоти, іменники-неістоти) та їх відмінні риси, сприяти розрізненню учнями числа іменників та використовувати їх у відповідних формах, навчити учнів використовувати правильні закінчення іменників, надати учням достатній рівень впевненості в їхній здатності використовувати іменники в мовленні та сприяти розвитку їхніх мовленнєвих навичок.

Завдання курсу:

  • формувати в учнів вміння виділяти іменники у списку слів, реченні або тексті;
  • формувати вміння створювати речення, використовуючи іменники,  враховуючи правила відмінювання та вживання іменників;
  • формувати в учнів досвід впізнавати на слух іменники, здійснювати спілкування у письмовій формі відповідно до поставлених завдань, висловлювати свої думки, ставлення, правильно вживати лексико-граматичні структури, необхідні для використання у комунікативній діяльності;
  • сприяти розвитку творчих здібностей, уяви, уваги, пам’яті, умінь;
  • організовувати свій час і навчальний простір, працювати самостійно і наполегливо для досягнення поставленої мети, виконувати рефлексію, бути відповідальними;
  • формувати в учнів розуміння ролі іменників для комунікації з іншими людьми, написання власних історій або віршів;
  • виховувати в учнів позитивне ставлення до української мови як засобу спілкування;
  • створити умови для самовираження учнів у різних видах діяльності.

 

Курс складається з 8 занять й охоплює наступні теми:

  • Слова, які відповідають на питання хто? і що?;
  • Зміна іменників за числами (один-багато);
  • Іменники, протилежні за значенням;
  • Іменники, близькі за значенням
  • Велика буква в іменах, по-батькові та прізвищах;
  • Велика буква в кличках тварин;
  • Велика буква в назвах вулиць, міст, сіл, річок, гір;
  • Узагальнюючий урок.

Під час вивчення курсу «Іменник» другокласники вивчають поняття іменника, його роль у мові та основні властивості, ознайомлюються з відмінюванням іменників за числами (однина, множина) та вміння правильно вживати їх у реченнях. Кожен урок містить вправи та завдання, що допомагають учням правильно використовувати іменники у побудові речень та коротких текстах. Вивчення даного курсу передбачає розширення словникового запасу учнів за рахунок вивчення нових іменників та їхніх синонімів і антонімів.

Ці елементи допомагають учням освоїти основи використання іменників у мовленні та створюють підґрунтя для подальшого розвитку мовних навичок.

В 2 класі водиться термін «іменник», що розкриває понят­тя «слова, які означають назви предметів», продовжується робота над диференціацією назв істот і неістот, без уживання термінів «однина — множина» формуються практичні навички розрізнення числа іменників.

Поняття «число» засвоюється дітьми на реальній, предметній основі: у житті вони зустрічають один або декілька предметів.

У 2 класі діти дістають уявлення про один і багато предметів, вчяться добирати слова за зразком (герой — герої, мишенята — мишеня) або змінювати форму слова, керуючись настановою один — багато.

Очікувані результати оволодіння курсом.

Успішно опрацювавши дистанційний курс, другокласники відповідно до вимог програми повинні таких вмінь, як: 

  • знаходити іменники у списку слів, реченні або тексті;;
  • класифікувати іменники за різними категоріями, такими як іменники-істоти, предметні іменники та абстрактні іменники;
  • створює речення, використовуючи іменники у різних формах та в різних контекстах;
  • покращить свої мовленнєві навички, зокрема вміння виражати свої думки та ідеї за допомогою іменників у побудові речень;
  • набуде впевненості в своїх знаннях та навичках у використанні іменників у мовленні;
  • розуміє важливість знання даної теми для розв’язання певних побутових ситуацій, спілкування з іншими людьми.

Вимоги до вхідних знань та вмінь учнів.

Для вивчення курсу повинні мати здатність читати прості тексти та розуміти їх зміст, мати базові навички утворення речень та висловлювань, включаючи вміння правильно вживати слова у контексті. Бажано, щоб учні мали базовий словниковий запас, включаючи знання про різні предмети, істоти та абстрактні поняття.


Гості не можуть отримати доступ до цього курсу. Будь ласка, увійдіть.