Варианты зачисления на курс

ІІІ місце. Українські землі у складі Російської імперії  наприкінці ХVІІІ – у першій половині ХІХ століття (Рубан Лілія Володимирівна, ЗЗСО № 172)

ІІІ місце. Українські землі у складі Російської імперії наприкінці ХVІІІ – у першій половині ХІХ століття (Рубан Лілія Володимирівна, ЗЗСО № 172)

Важливим у 9 класі є остаточне опанування таких складних умінь, як визначення причин, сутності та наслідків подій, явищ і процесів на українських територіях, їх характеристика та порівняння, формування вмінь аргументовано висловлювати власні думки і позиції в усній та письмовій формі.

Розроблений матеріал пояснить вплив індустріальної революції на соціально-економічний розвиток України, значення діяльності Кирило-Мефодіївського братства для національного руху.

Опанувавши цей курс Ви зможете обґрунтувати судження про історичне значення діяльності Івана Котляревського, Тараса Шевченка, Миколи Костомарова, Пантелеймона Куліша. Отримаєте уявлення щодо політики Російської імперії щодо українських етнічних територій, козацтва після ліквідації Запорозької Січі, соціально-економічного становища тих часів, кризи кріпосницької системи,  початок індустріальної революції та багато іншого.

Завдання для практичної роботи впродовж курсу:

–        проаналізувати (усно і письмово) програмні документи Кирило-Мефодіївського братства під кутом зору відображення в них минулого/майбутнього України або/і з позиції формування прав і свобод людини;

–        укласти порівняльну таблицю «Україна в програмних документах українського, польського і російського національних/визвольних рухів».

Ми з Вами сформулюємо причини, через які уповільнювалися темпи розвитку промислової революції в Наддніпрянській Україні 30-х рр. XIX ст. Проаналізувавши зміни, які відбулися в розвитку міст у першій половині XIX ст. пояснимо, з чим вони були пов’язані. І нарешті, сформулюємо яким чином успішний економічний розвиток Південної України став красномовним доказом необхідності переходу до нових економічних відносин.

При вивченні даного розділу Ви маєте змогу визначати власні навчальні цілі в соціальній сфері й галузі знань про минуле; аналізувати процес власного навчання, відстежувати зміни у сприйнятті інформації; знаходити й опрацьовувати джерела соціальної та історичної інформації; критично аналізувати й узагальнювати здобуті відомості й досвід.


Гости не имеют доступа к этому курсу. Войдите в систему.