Опції зарахування

Лічильна одиниця - десяток. Нумерація чисел другого десятка
Анотація дистанційного курсу
Дистанційний курс «Лічильна одиниця - десяток. Нумерація чисел другого десятка» призначений для учнів 1 класів. Курс спрямований на реалізацію Державного стандарту початкової освіти та відповідає Типовій освітній програмі, розробленої під керівництвом Савченко О.Я., затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України від 08.10.2019 року № 1272.
Курс «Лічильна одиниця - десяток. Нумерація чисел другого десятка» складається з 6 занять.
№ |
Тема |
1. |
Лічильна одиниця — десяток. Лічба десятками. Круглі числа |
2. |
Лічба десятками. Задачі на порівняння, додавання та віднімання розрядних чисел |
3. |
Додавання та віднімання розрядних чисел — десятків |
4. |
Усна і письмова нумерація чисел 11-20. Читання й запис чисел від 11 до 20 |
5. |
Утворення чисел 11-20. Додавання одноцифрових чисел до числа 10. Віднімання від двоцифрових чисел їхніх десятків або одиниць у межах 20 |
6. |
Лічба в межах 20 за допомогою лічильних паличок. Числа другого десятка. Парні й непарні числа другого десятка |
Курс побудований у вигляді мандрівки казковим лісом з лісовими мешканцями Білочкою, Їжачихою, Мишкою і Лисичкою Дітям пропонуються цікаві навчальні завдання, які допоможуть засвоїти навчальний матеріал.
Мета курсу: ознайомити дітей із десятком як одиницею лічби; з круглими числами першої сотні; навчити лічити десятками в межах 100; навчити дітей порівнювати розрядні числа — десятки; додавати та віднімати розрядні числа — десятки; ознайомити дітей із назвами й утворенням чисел від 11 до 20; сформувати в учнів вміння лічити від 11 до 20, записувати числа від 11 до 20, порівнювати числа в межах 100; розрізняти парні і непарні числа другого десятка.
Очікувані результати:
Здобувач освіти:
v відтворює послідовність чисел;
v читає і записує числа;
v порівнює числа різними способами;
v виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел;
v володіє навичками додавання і віднімання одноцифрових чисел у межах 10;
v знаходить число, яке на кілька одиниць більше (менше) за дане;
v читає і записує математичні вирази;
v обчислює значення виразів на 1 – 2 дії;
v встановлює відношення рівності й нерівності між числами;
v розпізнає геометричні фігури за істотними ознаками;
v оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язання задачі;
v виконує елементарні дослідження математичних закономірностей з допомогою вчителя;
v вносить дані до схем;
v користується даними під час розв’язування практично зорієнтованих задач і в практичних ситуаціях.
Даний курс може бути використаний учителем як при дистанційному, так і при очному навчанні. Курс може бути корисним батькам, діти яких навчаються на сімейній формі навчання.