Структура за темами

  • Передмова

    Шановний друже! 

    Контент «Інформатика», 6 кл. створений з метою формування нового, ефективного  віртуального освітнього середовища, яке викликане не тільки затребуваністю сучасних реалій державотворення, але й впровадження «відкритого» навчання, як стратегічного напрямку реформування системи освіти України.

    На цьому курсі, ти познайомишся з такими темами:
    1. Поняття про об'єкт у програмуванні. Властивості об'єкта.
    2. Створення програмних об'єктів.
    3. Поняття події. Види події.
    4. Змінювання значень властивостей у програмі.
    5. Вкладені алгоритмічні структури розгалуження.
    6. Вкладені алгоритмічні структури повторення з лічильником.
    7. Розв'язання задачі, методом поділу на підзадачі.
    8. Розробка сценарію майбутнього проекту.

    На кожному уроці ми будемо виконувати практичні завдання у Scratch та проходити тестування, щоб перевірити твої знання.

    Надаю тобі корисні посилання:

    Чекаю на тебе.
    До зустрічі! 

  • Поняття про об’єкт у програмуванні. Властивості об’єкта.

    Шановний друже!

    Сьогодні ми починаємо вивчати новий розділ - "Алгоритми та програми". Першою темою якою буде "Поняття про об’єкт у програмуванні. Властивості об’єкта. " 

    На цьому уроці ти дізнаєшся:

    • що таке об'єкт;
    • які властивості мають об'єкти;
    • які значення цих властивостей.
    Ми згадаємо:

    • хто такий спрайт;
    • як його створити;
    • які дії можна з ним робити.

    Ми будемо формувати: 

    • інформаційну компетентність (якість особистості, яка передбачає наявність знань і вмінь у галузі роботи з інформацією і застосування ІКТ, а також здатність, готовність і досвід використання засобів ІКТ для розв'язання інформаційних проблем, для самостійного здобуття знань з інформації);
    •  алгоритмічну компетентність ( володіння базовими поняттями теорії алгоритмів, базовими алгоритмами і сучасними засобами конструювання алгоритмів).

    Починаємо!

    1. Переглянь відео за посиланням  або презентацію чи прочитай текстовий документ з інформацієї до уроку(див у вкладках), що тобі зручніше.
    2. Відпочинь, вмикни фізкультхвилинку 
    3. Пройти тест, щоб перевірити свої знання https://naurok.com.ua/test/ponyattya-pro-ob-ekt-u-programuvanni-vlastivosti-ob-ekta-1046336.html
    4. Залишились сили, тоді виконай завдання... Створи проект, персонаж якого після введення користувачем з клавіатури номера якогось з місяців року, повідомлятиме про відповідну пору року (зима, весна, літо чи осінь) при зміні на належні тла сцени та образу самого персонажа. На наступному уроці, я покажу тобі можливий варіант .
    Ти добре попрацював! І у мене для тебе подарунок. Тримай відео, де ти дізнаєшься, як створювати хмаринки слів .



  • Створення програмних об’єктів

    Шановний друже!

    Сьогодні новий, і отже в нас нова тема "Створення програмних об’єктів".

    На цьому уроці ти дізнаєшся:

    • що може робити виконавець вказівок;
    • як створювати програмні об'єкти.

    Ми будемо формувати: 

    • інформаційну компетентність (якість особистості, яка передбачає наявність знань і вмінь у галузі роботи з інформацією і застосування ІКТ, а також здатність, готовність і досвід використання засобів ІКТ для розв'язання інформаційних проблем, для самостійного здобуття знань з інформації);
    •  алгоритмічну компетентність ( володіння базовими поняттями теорії алгоритмів, базовими алгоритмами і сучасними засобами конструювання алгорит

    Почали!

    1. Для повторення матеріалу пройди гру "Міліонер" https://learningapps.org/watch?v=pnqj8cjqj21
    2. Переглянь відео за посиланням  або презентацію чи прочитай текстову версію уроку.
    3. Відпочинь, для тебе я підготувала нову фізкультхвилику 
    4. Попрацюємо зі Scratch, для тебе нове завдання. Створи лабірінт, де герой переміщується по ньому до своєї мети (як на відео)
    Молодець! Ти добре сьогодні попрацював. Як я і обіцяла, додаю тобі можливий варіант минулої домашньої роботи.

    можливий варіант домашнього завдання до минулого уроку

  • Поняття події. Види подій.

    Шановний друже!

    На сьогоднішньому уроці ти зрозумієш, що таке подія, які види їх існує та що з ними можна створити.

    Ми будемо формувати: 

    • інформаційну компетентність (якість особистості, яка передбачає наявність знань і вмінь у галузі роботи з інформацією і застосування ІКТ, а також здатність, готовність і досвід використання засобів ІКТ для розв'язання інформаційних проблем, для самостійного здобуття знань з інформації);
    •  алгоритмічну компетентність ( володіння базовими поняттями теорії алгоритмів, базовими алгоритмами і сучасними засобами конструювання алгорит

    Починаємо!

    1. Повторимо пройдений матеріал за допомогою тесту https://naurok.com.ua/test/ponyattya-pro-ob-ekt-u-programuvanni-vlastivosti-ob-ekta-1046336.html 
    2. Переглянемо відео  або ознайомся з текстовою версією уроку.
    3. Відпочинь, підведись, для тебе я додала руханку 
    4. Розроби проект, де виконавець рухається та називає предмети, які зустрічає (приклад у відео).

    Ти сьогодні гарно попрацював, молодець! 
     До зустрічі на наступному уроці.

  • Змінювання значень властивостей об’єкта в програмі.

    Шановний друже!
    На сьогоднішньому уроці ми:
    • познайомимось, які властивості можна змінити під час виконання програми, а які можна змінювати у вікні середовища Scratch;
    • навчимося створювати програми вяких об'єкти змінюють свої властивості.


    Починаємо!

    1. Повтори пройдений матеріал. Виконай завдання https://learningapps.org/view6743652
    2. Переглянь відео 
    3. Відпочінь. Тебе чекає нова руханка 
    4. Перевірь свої знання, пройди тест https://naurok.com.ua/test/zminyuvannya-znachen-vlastivostey-ob-ekta-u-programi-1056998.html 

      або відскануйтеQR-код

       відскануйтеQR-код

    • Вкладені алгоритмічні структури розгалуження

      Шановний друже!

      На цьому уроці ти познайомишся зі вкладеними алгоритмічними структурами розгалуження та дізнаєшся, які вони бувають.

      Для цього:

      1. Переглянь відео 
      2. Пам'ятай про відпочинок. Для тебе нова руханка. Переглянь її, монстр вже чекає на тебе
      3. Створи блок-схему з вкладеними структурами розгалуження для своєї придуманої задачі

      Ось і закінчився урок. До зустрічі!

      • Вкладені алгоритмічні структури повторення з лічильником

        Шановний друже!

        Сьогодні на уроці ти познайомишся з новими вкладеними алгоритмічними структурами, це повторення з лічильником.


        Для цього тобі необхідно:

        1. Переглянути відео  коментар до уроку (відмінности між версіями)  
           
        2. Потанцювати під час перегляду фізкультхвилинки 
        3. Виконай практичне завдання, відповідно до бажаної оцінки

      • Розв’язання задачі методом поділу на підзадачі

        Шановний друже!

        На сьогоднішньму уроці ти вивчиш теоретичний матеріал щодо розв'язання задачі методом поділу на підзадачі. На прикінці уроку ти пройдеш тест і ми дізнаємось, чи був ти уважним.


        Починаємо!

        1. Переглянь відео   
        2. Відпочинь, вмикни фізкультхвилинку 
        3. Пройди тест за посиланням https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfmpMqL6BAbnmCE1FTkr2lDXseZCfhhF1bqNhbbohO6OWPqCA/viewform або відскануйтеQR-код  QR-код
        Ти добре попрацював і вже отримав оцінку! До зустрічі на наступному уроці.

        • Практична робота«Створення програмних проектів методом поділу на підзадачі»

          Шановний друже!

          Сьогодні в нас практична робота, де ти покажеш, чого навчився за період навчання на курсі.

          Переглянь відео ,

          але пам'ятай, що треба відпочивати і через 15 хвилин вмикни руханку 

          Молодець! Ти сьогодні добре попрацював. До зустрічі на наступному уроці!

          • Розробка сценарію майбутнього програмного проекту

            Шановний друже!

            На сьогоднішньому уроці ти навчишся розробляти сценарій майбутнього проекту. Це буде найлегший урок з цього курсу.

            Ти дізнаєшся:

            • що таке проект;
            • що таке мета проекту;
            • завдання проекту;
            • що важливо при розробці проекту.


            Починаємо.

            1. Переглянь відео за посиланням 
            2. А тепер відпочинь. Для тебе я підготувала фізкультхвилинку з роботом 
            3. Щоб перевірити чи був ти уважним, пройди тест та отримай оцінку https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfCbskrjx6YPbpYi2TsTTeBIMpYHbYNQLe-l-33FjrZhI4QaQ/viewform
            4. Виконай завдання. Сплануй і розроби сценарій майбутнього проекту (на довільну тему)

            Молодці! Це гарна робота. До зустрічі на наступному уроці.



            • Підсумковий урок

              Шановний друже!

              Сьогодні ми закінчуємо розділ "Алгоритми та програми".  Для тебе я підготувала тест, де ми підсумуємо увесь матеріал. Перейди за посилання, це так легко https://naurok.com.ua/test/pidsumkoviy-z-temi-algoritmi-ta-programi-6-klas-1063732.html або відскануй QR-код  QR-код