Опції зарахування

"Частини мови. Прикметник" ( Денисюк Олена Олександрівна, ХЛ №38)

"Частини мови. Прикметник" ( Денисюк Олена Олександрівна, ХЛ №38)

Анотація дистанційного курсу

 

       Дистанційний курс «Частини мови. Прикметник» призначений для учнів 2 класів. Курс спрямований на реалізацію Державного стандарту початкової освіти та відповідає Типовій освітній програмі, розробленої під керівництвом Савченко О.Я., затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України від 08.10.2019 року № 1272.

      Курс «Частини мови. Прикметник» складається з 7 занять.

 

Тема

1.

Слова — назви ознак предметів (прикметники).

2.

Навчаюся визначати слова — назви ознак предметів.

3.

Навчаюся добирати прикметники. Складання речень.

4.

Навчаюся утворювати сполучення слів із прикметниками. Доповнення вірша.

5.

Навчаюся вживати прикметники в мовленні. Складання речень за запитаннями.

6.

Антоніми. Добираю пари антонімів до прикметників.

7.

Узагальнюючий урок з теми.

 

       Мета:  ознайомити дітей зі словами, що називають ознаки предметів і відповідають на питання який? яка? яке?

       Формувати вміння ставити питання до поданих слів, вчити описувати предмети; розширювати лексичний запас учнів словами, що називають ознаки предметів; розвивати увагу, спостережливість, образне, творче мислення, уміння описувати предмети, творчі здібності, навички каліграфічного письма, культуру мовлення, вміння давати правильні відповіді на поставлені запитання.

       Удосконалювати та поширювати знання учнів про прикметник як частину мови; розпізнавати в тексті і самостійно добирати прикметники, ставити до них питання ; навчати утворювати словосполучення слів із прикметниками.

Поширювати і активізувати словниковий запас. Розвивати мовні здібності: уміння класифікувати, встановлювати причинно-наслідкові зв'язки, систематизувати; робити висновки; розвивати спостережливість за мовними явищами.

 Виховувати любов до рідного краю; почуття поваги та любові до рідної української мови; бажання вчитися; старанність у роботі, уміння співпрацювати в группах.

 Досягнення поставленої мети передбачає виконання таких завдань: – виховання в учнів позитивного емоційно-ціннісного ставлення до української мови, формування пізнавального інтересу до рідного слова, прагнення вдосконалювати своє мовлення; – розвиток зв’язного мовлення, уяви, пізнавальних здібностей, логічного, критичного та образного мислення школярів; – формування повноцінної навички письма; – залучення молодших школярів до практичного застосування умінь з різних видів мовленнєвої д іяльності в навчальних і життєвих ситуаціях. Курс складено на основі Державного стандарту початкової освіти (постанова КМУ від 21.02.2018 № 87) і Типової освітньої програми, розробленої під керівництвом Савченко О.Я. 3 – 4 клас з предмету Українська мова (наказ МОН від 12.08.2022 №743-22) та охоплює матеріали розділу «Частини мови. Прикметник».              

Інноваційність цього курсу полягає у використанні сучасних комп`ютерних технологій під час вивчення тем даного курсу. Всі завдання спрямовані на врахування вікових особливостей здобувачів освіти. Курс розроблений для учнів 2 класу та складається із 7 уроків. До уроків розроблені завдання, ігри, глосарій, теоретичний матеріал, інтерактивні вправи, фізкультхвилинки.

 

Очікувані результати:

Здобувач освіти:

·        Учні вмітимуть знаходити прикметники в реченні.

·        Учні знають морфологічні ознаки прикметник.

·        Синтаксичну роль прикметника.

·        Знаходять прикметники в реченні.

·        Розумітимуть роль прикметників у тексті та в мовленні

·         Правильно утворюють порівняння якісних прикметників.

·         Формуватимуть уміння правильно поводитися, коли помиляємося ми або наші друзі.

Даний курс може бути використаний учителем як при дистанційному, так і при очному навчанні. Курс може бути корисним батькам, діти яких навчаються на сімейній формі навчання.

 

 


Гості не можуть отримати доступ до цього курсу. Будь ласка, увійдіть.