Опції зарахування

«Мандрівка Харківщиною» , 4 клас (Маренич Світлана Іванівна, ХЛ № 126)

«Мандрівка Харківщиною» , 4 клас (Маренич Світлана Іванівна, ХЛ № 126)

          Дистанційний курс "Мандрівка Харківщиною"  поєднує в своєму змісті відповідно до Державного стандарту початкової освіти формування в учнів ключових, загальнопредметних і предметних компетентностей здійснюючі за такими освітніми галузями:

1.    Мовно-літературна освітня галузь.

2.    Математична освітня галузь.

3.    Природнича освітня галузь.

4.    Технологічна освітня галузь.

5.    Інформатична освітня галузь.

6.    Соціальна і здоров’язбережувальна освітня галузь.

7.    Громадянська та історична освітня галузь.

8.    Мистецька освітня галузь.

9.    Фізкультурна освітня галузь.

До курсу входять розробки інтегрованих уроків, відповідні до Державного стандарту початкової освіти (2018) та типової освітньої програми для 3-4класів, автор Савченко О. Я. (наказ МОН від 08.10.2019 №1273 та наказ МОН України від  12.08.2022 № 743-22),  наказу № 734 від 29 червня 2021 року "Про проведення експерименту за темою «Створення й упровадження моделі національного освітнього технопарку з підвищення якості дошкільної та загальної середньої освіти за участі закладів освіти, які працюють за науково-педагогічним проектом «Інтелект України» на червень 2021 - грудень 2030 роки" а також  додаткові презентації, інтерактивні завдання.

             Завданням курсу є методична допомога учневі у опрацюванні  різноманітного за характером і значного за обсягами краєзнавчого матеріалу в умовах обмеженого навчального часу. Дистанційний курс містить поурочні плани з рекомендаціями щодо організації освітнього процесу учнів з використанням інтерактивних технологій. 

ПРОГРАМА КУРСУ

        Курс «МАНДРІВКА ХАРКІВЩИНОЮ» розрахований на 6 годин:

Ø Урок « Я пізнаю світ»

           Тема: Знайомство з Харківською областю.

Ø Урок « Я пізнаю світ»

           Тема: Рельєф Харківської області.

Ø Урок « Я пізнаю світ» 

           Тема: Туристичний маршрут Харківською областю.

Ø Інтегрований урок з української мови , « Я пізнаю світ».

        Тема: Правопис власних назв іменників в розмові про рідний Харків.

Ø Інтегрований урок з позакласного читання, мистецтва.

         Тема: Культурна спадщина Харківщини.

Ø Урок математики

        Тема: Робота з іменованими числами, мандруючи Харковом.     


Очікувані результати: здобувач освіти знаходить і показує на картах географічні об’єкти відповідно до освітнього завдання, називає  природні ресурси, краєзнавчі місця рідного краю і пояснює їх значення для населення; розпізнає їх за характеристиками або світлинами; встановлює взаємозв'язки між об'єктами природи та діяльністю людини; усвідомлює цінність довкілля; приймає рішення щодо безпечного поводження у суспільних місцях; розуміє, аналізує, узагальнює інформацію краєзнавчого змісту; планує, організовує та оцінює власну діяльність; класифікує, порівнює та узагальнює об’єкти досліджень; презентує результати власної діяльності, намагається оцінити їх; виявляє допитливість, потребу в оволодінні новими знаннями та уміннями.

                             





Гості не можуть отримати доступ до цього курсу. Будь ласка, увійдіть.